Ryby z hlubin

20.02.2012 17:08

V tomto úkolu jsme měli kreslit rybičky z mořských hlubin. Když, nám to pan učitel oznámil, vůbec jsem nevěděla, co v takových hlubinách může žít. Koukla jsem se tedy na předlohu, co zpravocal náš pan učitel a hned jsem věděla. Pracovali jsme opět  v programu Art Rage studiu. Na kreslení jsme použili Tablet s tužkou. Ke kresbě jsme napsali i příběh, podle toho, co by se mohlo na obrázku odehrávat. Tento úkol se mi líbil a bylo to zábavné, ale i poučné, zjistila jsem, co všechno žije v hlubinách moře.

 

 

Jednoho dne si vyšli manželé Krabových na procházku. Procházeli se po mořském dně a pozorovali ostatní ryby plavoucí nad nimi. Hned  nad hlavou se jim prohánělo hejno maličkých sardinek, pořád se jenom pošt'uchovaly a štěbetaly mezi sebou. V dálce plaval zelený úhoř,  kterého se všichni ostatní báli. I když by náš úhoř Josef neublížil ani mouše, jak se říká. Zkrátka je to klid'as a ryby mu zrovna dvakrát nechutnají. Kolem plavali osamocení platýzové. Jeden z nich se jmenoval Čenda, byl srandovní a všechny rybky ho moc dobře znaly a měly ho moc rády. Plavala tam i nově přistěhovaná Ryba Koule, alespoň tak jí hovorově v hlubinách pojmenovali. Říká se o ní, že je namyšlená a za druhé se nechce s nikým kamarádit. Největší podívanou pro Krabovi byl ale mořský Ďas Albert. Pořád nejspíž chce ochutnat svoje světélko, za kterým se honí a přitom stíhá mrkat na hejno sardinek. Pan Krab říka své manželce: ,,Stejnak je ten náš mořský Ďas Albert největší celebritou hlubin''. A taky že je to pravda, když kolem proplave, všichni na něm mohou oči nechat.

—————

Zpět